Papierniczy Świat 9-10/2024 (e-wydanie)
Magazyn skierowany do sektora Papier-Biuro-Szkoła. Nowości w ofercie, tendencje na rynku, czy zmiany prawa – to tylko przykłady rubryk i tematyki jaką porusza zespół redakcyjny. Do współpracy zaproszeni są również praktycy oraz eksperci, którzy przekładają teorię na realia w jakiej funkcjonuje branża. Obecność na licznych imprezach, kontraktacjach, targach w kraju i za granicą oraz na bieżąco ualtualniana baza wysyłek redakcyjnych i pokaźna liczba prenumeratorów sprawia, iż magazyn Papierniczy Świat jest cenionym narzędziem w komunikacji z branżą oraz poszukiwaniu partnerów biznesowych. Papierniczy Świat jako jedyny magazyn z Polski przynależy do międzynarodowego stowarzyszenia branży PBS - International Stationery Press Association (ISPA).
Wydanie bieżące: 9-10/2024
Wydań w roku (6): 1-3/2024, 4-6/2024, 7-8/2024, 9-10/2024, 11-12/2024
Produkty w kategorii: Papierniczy Świat
Regulamin
Dostawa
Format pliku: PDF
SPIS TREŚCI
AKTUALNOŚCI
Inspiracja, pasja i radość tworzenia z BIC Intensity 8
Katalonia wprowadzi zakaz jednorazowych wkładów do drukarek od 2025 roku 26
Xin Zhilei nową globalną ambasadorką marki Montblanc 29
Color Copy świętuje 35-lecie na rynku 31
ASORTYMENT
Jak wybrać torby prezentowe i pudełka ozdobne do sklepu? 16
ODJAZDOWA jesień w wydawnictwie AMEET! 22
HOT FOCUS: design, któremu się nie oprzesz – od PULIO 23
Souverän® 800 Cream Blue 26
Na jesienne spotkania biznesowe – pióro Sheaffer 100 Series Coffee Edition 27
Nowe stojaki ekspozycyjne od Kaweco 28
Fellowes rozszerza ofertę akcesoriów do monitorów i laptopów 28
Montegrappa wprowadza nowy model pióra: Gladiator – Włoski Idol 30
Galaxy Tab S10 – tablety gotowe na AI debiutują w premierowej ofercie 31
Rekomendacje 38
Nowości 48
BIZNES
Coraz mocniejsze naciski i petycje w sprawie napływu towarów spoza Unii Europejskiej 4
Wyprawka polskiego ucznia coraz częściej kupowana w internecie? 7
Ateneum: 20 lat rozwoju 12
Amazon uruchamia w Polsce program Climate Pledge Friendly 20
Rozette B2B – zamawiaj kiedy chcesz 24
Firmy rodzinne i ich sukcesorzy stawiają głównie na ciągły wzrost i ekspansję na nowe rynki, działania ESG, a narzędzia AI poza podium 25
Personalizowane przesyłki w e-commerce jako skuteczne narzędzie marketingowe 32
Firmy muszą się mieć na baczności, jeśli nie chcą odpowiadać za oszustwa pracownika 35
Nowa unijna regulacja obejmie ok. 120 tys. firm w Polsce, które będą musiały spełnić restrykcyjne wymogi 35
Empik Marketplace z pakietem korzyści na start dla nowych sprzedawców 37
Specyficzne kody
- EAN13
- 9771426145248
- ISSN/ISBN
- 14261456