Papierniczy Świat 1-3/2022

20,00 zł
Brutto

Magazyn skierowany do sektora Papier-Biuro-Szkoła. Nowości w ofercie, tendencje na rynku, czy zmiany prawa – to tylko przykłady rubryk i tematyki jaką porusza zespół redakcyjny. Do współpracy zaproszeni są również praktycy oraz eksperci, którzy przekładają teorię na realia w jakiej funkcjonuje branża. Obecność na licznych imprezach, kontraktacjach, targach w kraju i za granicą oraz na bieżąco ualtualniana baza wysyłek redakcyjnych i pokaźna liczba prenumeratorów sprawia, iż magazyn Papierniczy Świat jest cenionym narzędziem w komunikacji z branżą oraz poszukiwaniu partnerów biznesowych. Papierniczy Świat jako jedyny magazyn z Polski przynależy do międzynarodowego stowarzyszenia branży PBS - International Stationery Press Association (ISPA).

Wydanie bieżące: 7-8/2024

Wydań w roku (6): 1-3/2024, 4-6/2024, 7-8/2024, 9/2024, 10/2024, 11-12/2024

Produkty w kategorii: Papierniczy Świat

Więcej informacji o piśmie

Powiązany portal

Ilość
 

Regulamin

 

Dostawa

SPIS TREŚCI:

AKTUALNOŚCI
Zmalujmy Razem świetlaną przyszłość 4
Ateneum zaprasza na największe targi branżowe 4
Silna synergia, wysoka wydajność, maksymalna inspiracja: branża papiernicza na Ambiente 16
Czwarty Diament Forbesa w kolekcji Ateneum 19
Allegro wychodzi za granicę, umożliwiając kupowanie i sprzedawanie w UE 19
NPD ujawniło najlepiej sprzedające się marki w 2021 r. 24
Pokémon: rekordowa sprzedaż w 2021 roku w Europie, w tym kart kolekcjonerskich i zabawek 26
Laureacie XX edycji konkursu KOPD 29

ART. SZKOLNE, KREATYWNE, UPOMINKI
Wspólnie piszemy zieloną przyszłość naszej planety 6
Starpak – trwałość na szóstkę! 10
Trendy Paperworld 22+ 22
M&Z Dystrybucja poleca CREATE it! 27
Rekomendacje 32
Nowości 36

BIZNES
InPost i MODIVO jako pierwsi wprowadzą ekologiczne opakowania wielokrotnego użytku 9
Ericsson ConsumerLab: 10 najważniejszych trendów konsumenckich w roku 2030 12
Notatnik Moleskine dla wymagających więcej 14
Ulga na ekspansję dla producentów 18
Poszukiwanie informacji o produkcie staje się kluczowym elementem w procesie podejmowania decyzji konsumenckich 20
Amazon uruchamia nowy program zniżkowy dla produktów codziennego użytku, w tym art. biurowych ‐ Amazon Super 25
Customer Experience – jeden z najważniejszych trendów w branży retail w 2022 r. 28
Czy w 2022 roku utrzyma się moda na modę online? 30
Prawie 60% pracodawców uważa, że straci pracowników jeśli nie wprowadzi hybrydy 40

sku161
50 Przedmioty

Specyficzne kody

EAN13
9771426145224
ISSN/ISBN
14261456

Tagi

Produkty w tej samej kategorii

Produkty powiązane