Promocje
Produkty w promocyjnych cenach, wszystkie
Chronos prenumerata (e-wydania)
Chronos Katalog edycja 2022 (e-wydanie)
Portal Dziecko w Warszawie - Artykuł sponsorowany
Chronos Katalog edycja 2020
Portal Dziecko w Warszawie - banner 755x150
Chronos Magazyn 1/2024 (e-wydanie)
Chronos Magazyn 4-5/2022 (e-wydanie)
Portal Dziecko w Warszawie - Konkurs sponsorowany
Chronos Katalog edycja 2024 (e-wydanie)
Portal Dziecko w Warszawie - banner 1140x150
Chronos Katalog kolekcja 2020 - 2022
Chronos Katalog edycja 2025 (e-wydanie)
Biblioteka przedsiębiorczych: Wnętrze sklepu (e-wydanie)
Portal Dziecko w Warszawie - banner 980x150
Chronos Katalog edycja 2018
Chronos Katalog edycja 2021
Chronos Katalog kolekcja 2020 - 2021
Chronos Katalog edycja 2023 (z naklejką)
Chronos Magazyn 2/2024 (e-wydanie)
Biblioteka przedsiębiorczych: Vademecum sprzedawcy (e-wydanie)
Chronos Katalog edycja 2023 (e-wydanie)
Chronos Katalog edycja 2021 (e-wydanie)
Portal Dziecko w Warszawie - Artykuł sponsorowany + post FB
Chronos Katalog edycja 2019 (e-wydanie)
Film&TV Kamera pakiet 2020
Chronos Magazyn 4-5/2023 (e-wydanie)
Chronos Magazyn 2/2023 (e-wydanie)
Chronos Magazyn 4-5/2024 (e-wydanie)
Chronos Magazyn 1/2023 (e-wydanie)
Chronos Magazyn 2/2022
Portal Dziecko w Warszawie - banner 370x200
Książki/Poradniki
Biblioteka przedsiębiorczych: Vademecum sprzedawcy (e-wydanie)
Biblioteka przedsiębiorczych: Wnętrze sklepu (e-wydanie)
Biblioteka przedsiębiorczych: Vademecum sprzedawcy (e-wydanie)
52 strony, format pliku: PDF
VADEMECUM SPRZEDAWCY... czyli co właściciel sklepu wiedzieć. powinien
Od autorki: W tekście niniejszej publikacji przytoczyłam cytaty pochodzące z książki P. Druckera „Zarządzanie w XXI wieku".
Pragnę podziękować redakcji „Mody Forum" i „Świata Zabawek" za pomoc w przygotowaniu i wydaniu tej książki. A dyrektorowi Wydawnictwa UNIT za pouczające i inspirujące dyskusje.
Autor: Anna Bombała.
ISSN: 2084-5758
Wydanie z roku 2012
Biblioteka przedsiębiorczych: Wnętrze sklepu (e-wydanie)
50 stron, format pliku: PDF
Czy wiedzą Państwo, jak zaaranżować przestrzeń sklepu, by sama sprzedawała?
Jak sprawić, by witryna kusiła, światło eksponowało towar, zapach i dźwięk przyciągały klientów? O prezentacji przestrzeni handlowych, ekologicznym visual merchandisingu, budowaniu sklepu z pasją, skutecznej wyprzedaży, aromaiaudiomarketingu oraz innych zagadnieniach przeczytają Państwo w naszej publikacji. „Wnętrze sklepu – stwórz przestrzeń, która sprzedaje” jest skierowane do wszystkich zainteresowanych stworzeniem oraz wzmocnieniem charakteru swojego
sklepu, tak aby… sam sprzedawał.
Życzymy inspirującej lektury!
Redakcja
Wydanie z roku 2012
Biblioteka przedsiębiorczych: Franczyza - Twój markowy biznes (e-wydanie)
42 strony, format pliku: PDF
Oddajemy w Państwa ręce publikację biznesową skierowaną do wszystkich zainteresowanych stworzeniem własnej firmy w obszarze franczyzy i dla tych, którzy
już działają na tym polu jako franczyzodawcy. Odpowiadamy w niej m. in. na pytania: Czym jest franczyza? Jakie są jej mocne i słabe strony? Co zawiera umowa, a co pakiet franczyzowy? Jakie są obowiązki franczyzodawcy i franczyzobiorcy? „Franczyza. Twój markowy biznes” to kompendium wiedzy idealne dla wszystkich, którzy chcą prowadzić własny, sprawdzony biznes pod ochronnym parasolem franczyzy.
Joanna Banakiewicz-Brzozowska
Wydanie z roku 2012