Promocje

Produkty w promocyjnych cenach, wszystkie

Książki/Poradniki

  • Show Sidebar

Jest 3 produktów.

Aktywne filtry

Biblioteka... Biblioteka...
  • -25,01 zł

Biblioteka przedsiębiorczych: Vademecum sprzedawcy (e-wydanie)

9,99 zł 35,00 zł

52 strony, format pliku: PDF

VADEMECUM SPRZEDAWCY... czyli co właściciel sklepu wiedzieć. powinien

Od autorki: W tekście niniejszej publikacji przytoczyłam cytaty pochodzące z książki P. Druckera „Zarządzanie w XXI wieku".
Pragnę podziękować redakcji „Mody Forum" i „Świata Zabawek" za pomoc w przygotowaniu i wydaniu tej książki. A dyrektorowi Wydawnictwa UNIT za pouczające i inspirujące dyskusje.
 
Autor: Anna Bombała.

ISSN: 2084-5758

Wydanie z roku 2012

Biblioteka... Biblioteka...
  • -25,01 zł

Biblioteka przedsiębiorczych: Wnętrze sklepu (e-wydanie)

9,99 zł 35,00 zł

50 stron, format pliku: PDF

Czy wiedzą Państwo, jak zaaranżować przestrzeń sklepu, by sama sprzedawała?
Jak sprawić, by witryna kusiła, światło eksponowało towar, zapach i dźwięk przyciągały klientów? O prezentacji przestrzeni handlowych, ekologicznym visual merchandisingu, budowaniu sklepu z pasją, skutecznej wyprzedaży, aromaiaudiomarketingu oraz innych zagadnieniach przeczytają Państwo w naszej publikacji. „Wnętrze sklepu – stwórz przestrzeń, która sprzedaje” jest skierowane do wszystkich zainteresowanych stworzeniem oraz wzmocnieniem charakteru swojego
sklepu, tak aby… sam sprzedawał.


Życzymy inspirującej lektury!
Redakcja

Wydanie z roku 2012

Biblioteka... Biblioteka...
  • -25,01 zł

Biblioteka przedsiębiorczych: Franczyza - Twój markowy biznes (e-wydanie)

9,99 zł 35,00 zł

42 strony, format pliku: PDF

Oddajemy w Państwa ręce publikację biznesową skierowaną do wszystkich zainteresowanych stworzeniem własnej firmy w obszarze franczyzy i dla tych, którzy
już działają na tym polu jako franczyzodawcy. Odpowiadamy w niej m. in. na pytania: Czym jest franczyza? Jakie są jej mocne i słabe strony? Co zawiera umowa, a co pakiet franczyzowy? Jakie są obowiązki franczyzodawcy i franczyzobiorcy? „Franczyza. Twój markowy biznes” to kompendium wiedzy idealne dla wszystkich, którzy chcą prowadzić własny, sprawdzony biznes pod ochronnym parasolem franczyzy.

Joanna Banakiewicz-Brzozowska

Wydanie z roku 2012