Vademecum Sprzedawcy [Informacje archiwalne]
Publikacja jest pierwszą próba kompleksowego spojrzenia na najważniejszy, miękki czynnik sukcesu w handlu, czyli sprzedawców i na relacje między trzema głównymi uczestnikami procesu sprzedaży: sprzedawcami, klientami i właścicielami. To także próba ponownego określenia, kim jest sprzedawca i zdefiniowania zadań sprzedawcy w dzisiejszych, zmieniających się czasach. Istotą tej książki jest to, że zawiera ona treści ważne zarówno dla sprzedawców, jak i dla właścicieli, ponieważ właściciel jest pierwszym sprzedawcą, w swoim sklepie.
W książce zawarte są: doświadczenia i przemyślenia z ponad dwudziestoletniej pracy w firmach handlowych autorki – Anny Bombała, której szkolenia i wykłady cieszą się wysoką frekwencją.
Jesteśmy pewni, że lektura tej książki pozwoli czytelnikom, uniknąć porażek i zapewnić sukces firmie!
Tytuł ukazał się w ramach nowej serii wydawniczej Tradebizz.pl - BIBLIOTEKA PRZEDSIĘBIORCZYCH