

52 strony, format pliku: PDF
VADEMECUM SPRZEDAWCY... czyli co właściciel sklepu wiedzieć. powinien
Od autorki: W tekście niniejszej publikacji przytoczyłam cytaty pochodzące z książki P. Druckera „Zarządzanie w XXI wieku".
Pragnę podziękować redakcji „Mody Forum" i „Świata Zabawek" za pomoc w przygotowaniu i wydaniu tej książki. A dyrektorowi Wydawnictwa UNIT za pouczające i inspirujące dyskusje.
Autor: Anna Bombała.
ISSN: 2084-5758
Legal Notice
Delivery
Spis treści:
Wstęp 2
Wprowadzenie 4
Cechy dobrego sprzedawcy 14
Motywowanie pracowników 19
Sposoby motywowania 21
System organizacyjny i system wynagradzania 25
Sprzedaż przez telefon 28
Kultura organizacji w sklepie 31
Zadania sprzedawcy 37
Sprzedawca a produkt 43
Podsumowanie 47
Specific References