Zamówienia złożone w dniach 23.06 – 30.06, będą realizowane po tym terminie. Nie dotyczy zamówień w wersji elektronicznej.
Biblioteka przedsiębiorczych: Vademecum sprzedawcy (e-issue)
zł9.99
zł35.00
Save zł25.01
Tax included
Uwaga: To jest wydanie cyfrowe (e-wydanie), nie drukowane.
52 strony, format pliku: PDF
VADEMECUM SPRZEDAWCY... czyli co właściciel sklepu wiedzieć. powinien
Od autorki: W tekście niniejszej publikacji przytoczyłam cytaty pochodzące z książki P. Druckera „Zarządzanie w XXI wieku". Pragnę podziękować redakcji „Mody Forum" i „Świata Zabawek" za pomoc w przygotowaniu i wydaniu tej książki. A dyrektorowi Wydawnictwa UNIT za pouczające i inspirujące dyskusje.
Spis treści: Wstęp 2 Wprowadzenie 4 Cechy dobrego sprzedawcy 14 Motywowanie pracowników 19 Sposoby motywowania 21 System organizacyjny i system wynagradzania 25 Sprzedaż przez telefon 28 Kultura organizacji w sklepie 31 Zadania sprzedawcy 37 Sprzedawca a produkt 43 Podsumowanie 47
VADEMECUM SPRZEDAWCY... czyli co właściciel sklepu wiedzieć. powinien
Od autorki: W tekście niniejszej publikacji przytoczyłam cytaty pochodzące z książki P. Druckera „Zarządzanie w XXI wieku". Pragnę podziękować redakcji „Mody Forum" i „Świata Zabawek" za pomoc w przygotowaniu i wydaniu tej książki. A dyrektorowi Wydawnictwa UNIT za pouczające i inspirujące dyskusje.