Sale

Products at promotional prices, all

1996
Powstaje UNIT Wydawnictwo Informacje Branżowe Sp. z o.o., które w szybkim czasie osiąga pozycję lidera wśród wydawnictw fachowych
Pierwsze tytuły w portfolio Wydawnictwa: Papierniczy Świat i Świat Zabawek

1997
Kolejne publikacje...
Świat Butów, Zegarki&Biżuteria, oraz pierwszy na polskim rynku magazyn dóbr luksusowych - Top Class

1998
Ebner Verlag GmbH, jedna z największych europejskich grup wydawniczych specjalizujących się w publikacjach fachowych i special interests zostaje udziałowcem Wydawnictwa UNIT
Do wachlarza wydawniczego dołączono: Modę Forum, Sklep Sportowy, Dziecięcy Styl i Katalog Zegarki&Biżuteria

1999
Magazyn Świat Butów został wsparty Katalogiem Rynek Obuwniczy

2000
Wydawnictwo UNIT w 100% należy do Ebner Verlag. Dyrektorem generalnym zostaje Guenter Forster a wydawnictwo otrzymuje międzynarodowe wsparcie i know how
Powstaje pierwszy tytuł biznesowy dla małych i średnich przedsiębiorstw Handel+Zarządzanie

2001
Korzystając z doświadczenia nowego udziałowca Wydawnictwo wkracza w świat filmu - powstaje Film&TV Kamera. To polski odpowiednik Film&TV Kameramann.

2002
Dotychczasowe doświadczenia branżowe Wydawnictwo przenosi do sieci uruchamiając tradebizz.pl - pierwszy polski portal handlowy.

2004
Portfolio Wydawnictwa powiększa się o Katalog Chronos, pierwszy w Polsce tytuł segmentu special interests poświęcony wyłącznie ekskluzywnym zegarkom.

2006
Magazyn Papierniczy Świat po raz pierwszy ogłasza konkurs na Wirtualnego Lidera Branżowego.

2011
Powstaje największy lokalny projekt wspierający wychowanie, edukację i rozwój dzieci - Dziecko w Warszawie. Katalog, CD i portal www.dzieckowwarszawie.pl odnoszą sukces, który przerósł najśmielsze oczekiwania Wydawcy.
Chronos i ekskluzywne zegarki wkraczają do Internetu – rusza watchtime.pl polska wersja międzynarodowego portalu.

2011
Magazyn Świat Zabawek organizuje po raz pierwszy TOY BUSINESS CONFERENCE, warsztaty, który skupiły ponad 100 profesjonalistów z branży zabawkarskiej.
Równie dużą popularnością cieszyły się warsztaty TOY SHOP, które magazyn Świat Zabawek zorganizował, wraz z pokazowym sklepem, w ramach jednej z imprez targowych.

2012
Dziecko w Warszawie powiększa swoją rodzinę o ogólnopolską publikację – Dziecko w roli głównej
Dziecięcy Styl doczekał się swojego relaunchu pod nowym tytułem KIDS SHOP. Zmieniona szata graficzne i format spotkała się z uznaniem środowiska artykułów dziecięcych. Po raz pierwszy Świat Zabawek przyznał nagrodę za najlepszą stronę internetową w ramach konkursu Wirtualnego Lidera Branżowego.

2013
Kongres Biznesu
Kongres Biznesu Po raz pierwszy zostaje zorganizowany Kongres Biznesu, który pozwala na integrację i wymianę doświadczeń przedsiębiorców.

2014
bizneswpratyce.com i handelwpraktyce.pl
bizneswpratyce.com i handelwpraktyce.pl Do portfolio wydawnictwa dołączają portale bizneswpratyce.com i handelwpraktyce.pl. Oba tytuły ukierunkowane są na treści biznesowe i pozwalają dotrzeć dostawcom produktów B2B dotrzeć do nowych klientów.

2017
PRIMETIME
Wydawnictwo UNIT zostaje polskim partnerem strategicznym przy organizacji Międzynarodowych Targów Obuwniczych PRIMETIME we Frankfurcie.

2019
W portfolio UNITu pojawia się nowy tytuł – EDUHOBBY, promujący ideę edutainment wśród nauczycieli i opiekunów.
Świat Butów zyskuje nowe logo i szatę graficzną.
Nowy layout zyskują serwisy www.

2020
UNIT wprowadza do swojego portfolio pakiet usług cyfrowych. Pod marką EXPO UNIT zorganizowane zostały pierwsze wirtualne targi toybusiness.pl
Redakcja Świata Zabawek rozpoczęła cykl spotkań online z prezentacjami handlowymi na kolejny sezon.

2021
Świat Zabawek rozszerza zakres tematyczny swoich spotkań online o spotkania z ekspertami.
Nowa odsłona unit.pl i lepsza obsługa zamówień złożonych w naszym wirtualnym kiosku.
Pojawiają się nasze pierwsze profile na TikToku. Zaczynamy tworzyć wartościowe treści video.