

Jedyny na polskim rynku miesięcznik, który odpowiada na pytania jakie na co dzień zadają sobie profesjonaliści związani z branżą obuwniczą. Wzory obuwia na kolejne sezony, bieżąca oferta dla sklepów i hurtowni, ważne wydarzenia, targi, oraz tendencje w produkcji i sprzedaży obuwia w kraju i na świecie, zmiany w prawie. Redakcja podejmuje współpracę z: liczącymi się organizacjami branżowymi działającymi w Polsce i środowiskach międzynarodowych, uznanymi ekspertami oraz projektantami. Skuteczne medium w pozyskiwaniu nowych partnerów biznesowych.
Wydanie bieżące: 10-12/2022
Wydań w roku (6): 1-2/2025, 3/2025, 4-5/2025, 6-8/2025, 9/2025, 10-12/2025
Produkty w kategorii: Świat Butów
Regulamin
Dostawa
SPIS TREŚCI: WYWIADTargi w Poznaniu organizowane przez branżę 6 Z dziennikarstwa do obuwia 18 WIEŚCI Z PIPS Aktywność Polskiej Izby Przemysłu Skórzanego na płaszczyźnie międzynarodowej 8 Nabór na rzeczoznawcę PIPS 9 WIEŚCI OIBS Pandemia w przemyśle skórzanym – skutki i perspektywy wyjścia z kryzysu 10 AKTUALNOŚCI Luís Onofre ponownie wybrany na Prezesa CEC 14 Tamaris wkracza w segment outdoorowy 15 DAKOMA partnerem SEAQUAL 16 Kolekcja MARCO TOZZI Wiosna/Lato 2022 17 Studenci z Radomia zaprojektowali kolekcje kapsułowe dla CCC 38 Pracodawcy będą mogli sprawdzić, którzy pracownicy są zaszczepieni 38 Nowa odsłona ekologicznej linii Go For Nature w CCC 40 TikTok aplikacja, trend, moda 54 Polski Ład. Na zmianach podatkowych stracą miliony Polaków 55 TRENDY Gdy jesień czeka za progiem…zadbaj o swoje buty 22 KOLEKCJE Buciki dziecięce na lato 37 Kolekcje wiosna 2022 42 Z bieżącej oferty 58 BIZNES Sprzedaż detaliczna artykułów nieżywnościowych w Europie spadła o 3 procent. Polska na 4-procentowym plusie 28 Tegoroczne wyprzedaże znacznie dłuższe i z większymi obniżkami. Na jesień branża odzieżowa zapowiada kolejne promocje 30 Płatność online – najchętniej za odzież i obuwie 31 Dalszy wzrost sprzedaży detalicznej i spadek udziału e-commerce. Posumowanie II kwartału 2021 r. na rynku nieruchomości handlowych 32 Ceny w górę, wydatki w dół 34 Sprzedaż detaliczna w marcu przewyższyła oczekiwania 36 Jaka przyszłość rysuje się dla handlu detalicznego w czasie po pandemii? 56 WIEDZA Elementy strategii marketingowej. Czy pamiętałeś o wszystkich? 48 Social media, czy naprawdę muszę tam być? 52 |
Specyficzne kody