Świat Butów 6-8/2021

20,00 zł
Brutto

Jedyny na polskim rynku miesięcznik, który odpowiada na pytania jakie na co dzień zadają sobie profesjonaliści związani z branżą obuwniczą. Wzory obuwia na kolejne sezony, bieżąca oferta dla sklepów i hurtowni, ważne wydarzenia, targi, oraz tendencje w produkcji i sprzedaży obuwia w kraju i na świecie, zmiany w prawie. Redakcja podejmuje współpracę z: liczącymi się organizacjami branżowymi działającymi w Polsce i środowiskach międzynarodowych, uznanymi ekspertami oraz projektantami. Skuteczne medium w pozyskiwaniu nowych partnerów biznesowych.

Wydanie bieżące: 4-5/2022

Wydań w roku (7): 1-2/2022, 3/2022, 4-5/2022, 6-8/2022, 9/2022, 10-11/2022, 12/2022

Produkty w kategorii: Świat Butów

Więcej informacji o piśmie

Powiązany portal

Ilość
 

Regulamin

 

Dostawa

SPIS TREŚCI:

WYWIAD
Targi w Poznaniu organizowane przez branżę 6
Z dziennikarstwa do obuwia 18

WIEŚCI Z PIPS
Aktywność Polskiej Izby Przemysłu Skórzanego na płaszczyźnie międzynarodowej 8
Nabór na rzeczoznawcę PIPS 9

WIEŚCI OIBS
Pandemia w przemyśle skórzanym – skutki i perspektywy wyjścia z kryzysu 10

AKTUALNOŚCI
Luís Onofre ponownie wybrany na Prezesa CEC 14
Tamaris wkracza w segment outdoorowy 15
DAKOMA partnerem SEAQUAL 16
Kolekcja MARCO TOZZI Wiosna/Lato 2022 17
Studenci z Radomia zaprojektowali kolekcje kapsułowe dla CCC 38
Pracodawcy będą mogli sprawdzić, którzy pracownicy są zaszczepieni 38
Nowa odsłona ekologicznej linii Go For Nature w CCC 40
TikTok aplikacja, trend, moda 54
Polski Ład. Na zmianach podatkowych stracą miliony Polaków 55

TRENDY
Gdy jesień czeka za progiem…zadbaj o swoje buty 22

KOLEKCJE
Buciki dziecięce na lato 37
Kolekcje wiosna 2022 42
Z bieżącej oferty 58

BIZNES
Sprzedaż detaliczna artykułów nieżywnościowych w Europie spadła o 3 procent. Polska na 4-procentowym plusie 28
Tegoroczne wyprzedaże znacznie dłuższe i z większymi obniżkami.
Na jesień branża odzieżowa zapowiada kolejne promocje 30
Płatność online – najchętniej za odzież i obuwie 31
Dalszy wzrost sprzedaży detalicznej i spadek udziału e-commerce.
Posumowanie II kwartału 2021 r. na rynku nieruchomości handlowych 32
Ceny w górę, wydatki w dół 34
Sprzedaż detaliczna w marcu przewyższyła oczekiwania 36
Jaka przyszłość rysuje się dla handlu detalicznego w czasie po pandemii? 56

WIEDZA
Elementy strategii marketingowej. Czy pamiętałeś o wszystkich? 48
Social media, czy naprawdę muszę tam być? 52
sku129
49 Przedmioty

Specyficzne kody

EAN13
9771428390219
ISSN/ISBN
14283905

Produkty powiązane

Produkty w tej samej kategorii