UNIT

Search
Customer service mo-fri 9.00-16.00 + 48 (22) 50 65 852

Languages

01Magazines
Rich portfolio of branch, special interest and b2c titles
More Information
02WWW
Portals, wortals for professionals and everybody, who looks up for interesting and updated news
More Information
03Events
Education, integration and inspiration for business and social groups
More Information
04Training
Original trainings and wrokshops for business and individuals
More Information

Vademecum Sprzedawcy

Vademecum Sprzedawcy
Publikacja jest pierwszą próba kompleksowego spojrzenia na najważniejszy, miękki czynnik sukcesu w handlu, czyli sprzedawców i na relacje między trzema głównymi uczestnikami procesu sprzedaży: sprzedawcami, klientami i właścicielami. To także próba ponownego określenia, kim jest sprzedawca i zdefiniowania zadań sprzedawcy w dzisiejszych, zmieniających się czasach. Istotą tej książki jest to, że zawiera ona treści ważne zarówno dla sprzedawców, jak i dla właścicieli, ponieważ właściciel jest pierwszym sprzedawcą, w swoim sklepie.

W książce zawarte są: doświadczenia i przemyślenia z ponad dwudziestoletniej pracy w firmach handlowych autorki – Anny Bombała, której szkolenia i wykłady cieszą się wysoką frekwencją.

Jesteśmy pewni, że lektura tej książki pozwoli czytelnikom, uniknąć porażek i zapewnić sukces firmie!

Tytuł ukazał się w ramach nowej serii wydawniczej Tradebizz.pl - BIBLIOTEKA PRZEDSIĘBIORCZYCH

You can buy in Store